Video Player is loading.
This is a modal window.
The media could not be loaded, either because the server or network failed or because the format is not supported.
به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی، محمدحسین حسین زاده بیان داشت: در حال حاضر تمام خدمات بانک قرض الحسنه رسالت به صورت غیرحضوری قابل ارائه به مشتریان است.
وی ارائه خدمات فارغ از قید زمان و مکان را یکی از محاسن بانکداری الکترونیک برشمرد و اظهارداشت: قابل رصد بودن خدمات در دورترین نقاط کشور نیز از دیگر مزایای بانکداری الکترونیک است.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت به پیشرفت تکنولوژی در دنیای کنونی اشاره کرد و گفت: دنیای بانکداری نیز باید از این فناوری ها بهره ببرد و خدمات آسانتر و ارزان تر به مردم ارائه کند.
حسین زاده گفت: در بانک قرض الحسنه رسالت، آسان، ارزان، شرعی و مدرن بودن را برگزیدیم تا خدماتی غیرحضوری و درخور مشتریان ارائه دهیم.
This is a modal window.